torsdag 21 februari 2008

Tråkigt och lite ensamt

Vaknade i morse med feber och ont i halsen....
Hugo har iallafall sovit i natt. Han fick nezeril igår kväll och blev väldigt lättad.. han tittade på oss som "varför har jag inte fått det här förut"
Så för en Hugo som hostar och är rosslig och en mamma som är tung i huvet och har ont i halsen är det bara att stanna hemma idag... trisst!
Jag hade sett fram emot en tur till stan och fika med både föräldragrupp och med Cissa :(
Men, det blir ju fler tillfällen.
Hugo vill inte sova idag alls, utan helst SITTA i mitt knä och grejja med någon leksak.. Ska försöka orka med en liten promenad till ica iallafall så kanske han kan sova lite och så får vi båda lite frisk luft. Ska köpa bananer och kanske en liten godisbit... :)
Är ensam ikväll också, Patrik jobbar över och sen ska han repa... Får väl ringa någon så man får prata med någon vuxen också :)
Nä, nu måste jag torka min sons näsa... *ler*

Kanske återkommer lite senare och delar med mig av min otroligt händelserika dag... *ironi*

*slängpuss*

Inga kommentarer: