torsdag 21 februari 2008

Promenad och äcklig potatis

Har inte alls hunnit med det jag hade tänkt mig idag...
Jag och Hugo tog en sovmorgon, eller vi somnade om efter hans första mål mat vid 07 och sov gott i några timmar till :)
Hugo är lite kinkig och har varit det några dagar... gissar att det är tänderna som spökar eller att han är i en tillväxtperiod då han äter lite oftare än annars.
Så jag får inte så mycket tid för mig själv på dagarna just nu... (Hugo sitter nu i mitt knä och försöker skriva han också...)
Det blev en promenad med Annika och Thea iallafall. Och äntligen kom jag ihåg att hämta mitt te som jag beställde på öppna förskolan för flera månader sedan :) Kanel och äpple, så det får bli en kopp ikväll.
Hugo fick nästan kväljningar av sin potatis-smakportion idag... funderar på att prova morot imorgon så han får en ny smak... har ju kört potatis i tre dagar nu. Men, man ska väl ha lite tålamod... så vi får se hur vi gör.Hugo fyller 5 månader idag, tiden bara rinner iväg! Har ju snart bara ett halvår kvar tills jag ska börja jobba igen, suck! :)
Tror jag ska åka in och handla lite på Willys sen när Patrik kommer hem, skönt att få komma iväg själv även om det bara är för att handla. Får förbereda en flaska till Hugo ifall det krisar och hoppas att det funkar isåfall.
Nu vill inte Hugo sitta still längre... Just ja, nu har jag fått tid för röntgen... den 6/2, Skönt att det händer nåt.
Sköt om er!

Inga kommentarer: