torsdag 21 februari 2008

Host host, börjar bli mig själv igen

Nu börjar man känna att det går åt rätt håll... är hostig fortfarande och lite seg i huvet, men kom ut på en liten promenad i eftermiddag iallafall.

Det känns att man inte är helt hundra för man vill ju gå i samma tempo som man är van vid OCH prata en massa samtidigt (Jag var ute och gick med Lotta så jag pratade inte för mig själv nä...)



Idag har jag gjort morotspuré till Hugo och det var smaskens tyckte han... Gissade att det skulle gå hem för han kastar sig efter skeden när han får sin fruktdryck med morot, päron och persika... osötad såklart :)



Lite orangetonad blir man lätt av morot :)


Syns inte så jättebra eftersom jag tagit bilderna med min mobil... blir inte så kanonbra bilder eftersom jag inte har någon lampa... :)

Imorgon ska vi åka in till stan och gå på babysång, ska bli kul att komma hemifrån lite och göra något... tror Hugo också är trött på att vara hemma och hosta...



Hej svejs!

Inga kommentarer: