torsdag 21 februari 2008

Ordning och reda?

Ja, det skulle jag vilja ha här hemma!
Just nu känns det som vi är på god väg men under vägens gång kan det kännas väldigt rörigt! Har ju tapetsering framför oss, bara vi bestämt oss för tapet.
Ska försöka åka in till stan och kika lite i veckan tänkte jag. Datorn har ju äntligen hittat till sitt rum, så nu är det hyllor som ska upp så vi kan packa upp kartongerna som står där inne... fortfarande! Efter 1½ år *fniss*
Sen vill jag möblera om i vardagsrummet, men då måste vi köpa lite nya sladdar till tv:n först... får väl försöka få till att köpa det i helgen kanske. Patrik vet väl vad det är vi ska ha.
Potatis och Palsternacka tyckte Hugo va mycket bättre än bara potatis... så det ska han få imorgon också!
Har nu även fått tid till urologen, ska dit på måndag och är faktiskt nervös för den undersökningen! Jag tyckte ju katetern var bland det jobbigaste med mitt kejsarsnitt.... och det här är ju liknande, fast dom går ju upp längre... *ryser*
Nä, nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags att sova...
Puss i pannan!:)

Inga kommentarer: