söndag 24 februari 2008

Hälj...

Jaha, då var "hälja" slut då...

Vi har tagit det ganska lugnt, hade kompisar här på lite käk i lördags... sen var det ju såklart melodifestivalen som gällde. Tycker denna tävlig blir mer och mer märklig...

Imorgon är det dags för babysim, vi har ju missat två gånger så imorgon blir det dyk för första gången för Hugo... hoppas det går bra.

Nu har jag äntligen fått upp dom nya gardinerna också, och även pysslat lite... ska ta bilder och lägga ut någon dag. Lär väl bli mer pyssel om jag känner mig själv rätt.. och det gör jag hoppas jag *skratt*
Nä, nu orkar inte mina ögonlock vara öppna länge till, så det är bäst att jag går och lägger mig innan dom faller ihop. Får vara bättre på att blogga imorgon... lite för trött nu egentligen.



Natti natti!

Inga kommentarer: