torsdag 21 februari 2008

Samtal väntar!

Visst är det lustigt med en del personer... När man pratar i telefon och så piper det till... "oj, vänta det ringer... ska bara kolla vem det är" "ok"*väntar* *väntar* *väntar*
HUR lång tid kan det ta att "kolla vem det är" Ärligt!!! Efter två minuter... Nä, nu lägger jag på. Och väntar mig då att personen ringer upp när den "kollat klart vem det va som ringde..."
Men, nej då! Inte ska väl då JAG behöva ringa tillbaka... Kanske skulle ringa och fråga vem det va, eftersom den personen måste ju ha varit SÅ mycket viktigare/roligare än mig eftersom jag fick sitta där och lyssna i en tom lur i två minuter... för att denna någon "skulle kolla vem det var"
Visst är vi människor sjukt nyfikna! Som har en sådan funktion på telefonen...Själv så har vi inte den funktionen här hemma... pratar vi i telefonen så är det UPPTAGET! Är det så att någon akut måste få tag på oss så har vi ju varsin mobil som man kan terrorisera tills vi svarar där :) *lustigt* Ja ja, nu har jag fått tyckt till lite om samtal väntar...

vad tycker du? Dumpar man den man pratar med för att man får ett till samtal???
Det går ju att trycka så det blir upptaget också...

Idag ska vi till stan och fika med föräldragruppen. Förra gången bytte vi blöjor med varandra *asgarv* Det är då man börjar fundera på att skaffa en hobby som inte har med bebisar att göra... Har kollat lite på scrapbookingkurser, men det är ju så otroligt dyrt... får väl önska mig nåt sånt när jag fyller år kanske...

Ha en bra dag!
kram Nina

Inga kommentarer: