torsdag 21 februari 2008

Djursafari

När jag igår åkte hem från stan fick jag för mig att ta en liten omväg hem, passade bra då Hugo somnade i bilen och han hade sovit dåligt under dagen så jag tyckte han kunde behöva sova lite...

Kom då på att en kurskompis berättat att hon brukar ta bilen med sina barn på "safari" och kolla på djur :)
Så jag åkte den vägen hem och körde sakta och letade.... Såg ett rådjur och saktade in lite, vi tittade lite på varandra och sedan åkte jag vidare med tanken att det var nog det enda jag skulle se... Sen åker vi nedför en backe och ute på åkern står en skock på ett tiotal rådjur eller hjortar (är osäker, såg inte så bra) och jag kommer på mig själv att säga "titta!"
Ha ha, som ett litet barn... för mig själv....
Tog kort med mobilen, men dom syns ju inte så bra... suck :)

Min älskade sambo känner mig måste jag säga... Han frågade mig häromdagen om jag hört en artist som heter Lykke Li...
"Nä, inte vad jag vet" svarar jag...
"tror du skulle gilla det, din typ av musik"
Och så rätt han har.... :)
Här är en länk... lyssna! www.myspace.com/lykkeli

Blev lite inspirerad av Anna på hennes sida... så nu är jag sjukt pysselsugen, men vet ej vad jag ska ta tag i... Har köpt nya gardiner till vardagsrummet som jag berättat tidigare... men inte fått upp dom ännu.
Måste komma ihåg att köpa strykband imorgon, enklaste sättet att fålla upp gardiner enligt mig :)

Idag har Hugo fått en ny liten tremänning, Adam... en liten sötis!

Kräm kräm!!

Inga kommentarer: