torsdag 21 februari 2008

Kissnödig

Då var röntgen också gjord...
Kan säga att jag var sjukt kissnödig under hela undersökningen! Fick ju dricka en liter vatten på en halvtimma innan, så jag var kissnödig när jag gick in till röntgenrummet...
Sen låg jag där på rygg och åkte ur och i den där maskinen och höll andan och andas... och igen... Sen var det dags för kontrastvätskan som dom sprutade in i armen...
"du kommer att bli varm och det kan kännas som du kissar på dig"
*skojja!!! Det känns ju redan som jag kommer att göra det!*
*TÄNK OM jag gör det!*
*pinsamt*
*kissnödig så det gör ont*
Så det blev varmt som en ström från huvet och nedåt, och ja... det kändes som jag kissade på mig fast att jag låg där och knep *skum känsla*

Nä... jag kissade inte på mig :) Men rusade till toaletten så fort jag var klar. Låg där och fick även snurra runt två varv och knep i ungefär 20 minuter totalt och väääldigt kissnödig hela tiden. Men det var ju bra för då var blåsan full som den skulle vara...

NÄ, nog om undersökningar och sånt! Förhoppningsvis slipper jag berätta om något mer sånt...

Hoppas på att Hugo mår bättre imorgon så vi kan åka in till stan och fika med föräldragruppen och sen träffa Cissa... får väl se hur det går inatt.
Natten som var vaknade han flera gånger och va arg för näsan var täppt...

Tja!

Inga kommentarer: