måndag 16 november 2009

Stegräknare...

På jobbet just nu går nästan alla runt med stegräknare, då vi är med i korpens stegtävling... Har aldrig förr sett sån fart på alla på jobbet. Det springs fram och tillbaka i korridorerna =)
Men det är ett roligt sätt att få lite extra motion och förhoppningsvis ett annat tänk framöver, vardagsmotion är ju perfekt... speciellt när man har barn och en hobby som tar tid =)

Tänkte bryta av med lite "bra att ha kort" mitt i alla julkort:

Älskar denna stämpel från Gorjuss Girl!!!
I veckan ska Hugo få vaccination och själv får jag vänta till nästa vecka... synd att dom inte kunde vaccinera mig på samma gång. Blir ett väldans spring för att få sprutor...
Nu ska jag ta tag i ett julkort tror jag.
Kram!


3 kommentarer:

Therese Fredriksson sa...

Jättefina dopkort. håller med om att stämpeln är söt. Hoppas det går bra med vaccinationen. Tilda fick 2 sprutor samtidigt idag, 6 månaders vaccinationen. Kram

Veronica sa...

Hej!

Ursöta kort! Håller med om stämpeln, så fin! Jag beställde därifrån förra veckan hoppas att det kommer nu i veckan!

Jag har inte heller tagit sprutan än, fast jag jobbar med massor av barn! Tycker nog att jobbet kunde ordna det till oss, men men....
Oscar 4,5 år har tagit den men Albin snart 7 får vänta till massvacc i skolan nästa vecka. DET vill jag inte vara med om när massor av skolbarn ska stå i kö för att ta sprutan....

Snart kommer jag till Nypan på Mixens julträff. Kommer du då? Vore jättekul att ses igen.

kram kram

Suz sa...

Vad söta kort! De är bedårande! bra att ha kort liggandes.
roligt att ses igår
Kram Suz