söndag 1 november 2009

Söndag...

Då var det nästan slut på en helg igen...
Igår var vi ute och höststädade i trädgården, så nu är de flesta löven borta, blomkrukorna tömda, altanen borstad och möblerna ihopställda... Nu skulle vi bara behöva åka och slänga lite skräp så kommer det bli så fint så =) Brukar stå containrar man kan slänga i vid sopsorteringen ibland, så vi väntar in dom...
Idag blev det en skön promenad i höstluften, en stund i lekparken och en del tvättat här hemma. Känns faktiskt inte som helgen gått sådär jättefort som det brukar kännas *skönt*

Har ett julkort att visa (nu igen) men lovar att visa lite andra kort framöver:
Det vita hjärtat är ett rött kartonghjärta från början som fått ett lager crackle paint och sen en dusch med mist, tycker det blev lite läckert med det röda som spricker fram.
Sen har jag fått önskemål om bilder på Hugo =) Den här tycker jag är så mysig, synd att den blev suddig bara... men den är tagen med mobilen, som alla bilder jag tar... får väl försöka bli bättre på att använda kameran =)
Roligt ord från Hugo just nu: Munjimpa = Mungipa =)
Ha en bra vecka!
Kram Kram


5 kommentarer:

Suz sa...

Heeeej! Nu är jag först och inte sist;) Åh,så fint med hjärtat ,kul att "lyser" i genom. Att kortet blir suddigt kan bero på att pojken har svårt att sitta still kanske :D roligt när de börjar "Babbla" För det är ju en svada av dess like.
Kram och vi ses på tisdag...IGEN

Petra/Paradise sa...

Hejsan gumman!
Jah, visst går helgerna alldeles för fort..tänk om den hade bestått av åtminstone en dag till.. =/
Kortet du gjort är ljuvligt!!
HOppas ni haft en bra helg annars =)
STOR KRAM Petra

Marie-Louise sa...

Hallå! Ditt julkort är toppen ;) Snyggt med hjärtat, jag MÅSTE köpa crackle paint. Får bli i morgon när man ändå är i krokarna... =) Låter som om du haft en riktigt skön helg i allafall!Gosig kille oxå =) Ses i morgon! Kram kram

Therese Fredriksson sa...

Jättefint kort... som vanligt =) Jättefint med rivet papper tycker jag. Ses ikväll. kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad Hugo är söt:) Kortet du visar är jättefint Nina:) Tack snälla för kommentaren om min nya blogg bild den känns mera jag:) Ha det så himla bra och sköt om dig, kramis från lilla Inger:)