söndag 22 november 2009

Rosa julkort till StampARTics utmaning

En rolig utmaning som jag självklart hoppade på var att göra ett rosa julkort, jag gillar rosa och jag gillar julkort och att kombinera dessa kändes som en rolig idé =)
Utmaningen hittar man hos stampARTic, där kan man få en massa inspiration från deras duktiga DT-gäng som gjort en massa fina rosa julkort!!!!

Här kommer mitt bidrag iallafall:
Stämpeln kommer från hÄnglar (en favorit för mig)


Fotade från lite olika håll för att få fram att det glittrar lite här och där.. embossat och använt stickles.

Helgen som gått har jag spenderat mesta tiden på jobbet känns det som.. blir så när man jobbar 8-18. Men skönt med lite kvällsmys iallafall.
Hugo fick lite biverkningar av vaccinationen och hade lite feber i torsdags kväll, och igår mådde han lite illa.. men det gick över snabbt som tur var.
Nu ska jag ta tag i ett beställningskort.
Ha en skön söndagkväll och en bra vecka!
kram kram




5 kommentarer:

Erica sa...

Åhhh vad fint ditt kort var. Jätte härligt. Ros och jul ihop är underbart. Och denna stämpeln är bara så fantastik.

Lycka till!

Ha en skön söndags kväll.

Kram Erica

Suz sa...

Åh,vad fint! Det är härligt juligt! Snyggt med embossade texten med! Ha en bra vecka
Kramiz suz

TinaStina sa...

Sååå gulligt rosa julkort! Och jag gillar hÄnglarstämpeln massor, massor!

Kommer tyvärr inte till träffen imorgon. Försöker nästa tisdag istället :)

Kramen!

Maria sa...

Du har verkligen lyckats fint med ditt rosa kort till stapartics utmaning.
Lycka till.
Maria

ida sa...

väldigt fina kort du gör :)