lördag 28 november 2009

1:a Advent =)

Imorgon är det första advent, känns mysigt tycker jag =)
Idag har adventsljusstakarna åkt fram och lite annat pyssel, känner nästan för att plocka fram lite tomtar i veckan också... vi får se.

Jag och Hugo har varit i Karlstad i veckan, det var trevligt att träffa alla som vi han med. Synd att tiden går så fort bara...
Hugo har tjatat sen vi kom hem att vi ska åka till Karlstad och till mormor och morfar, stackarn blir lite ledsen när jag säger att det är för långt att åka bara så där... Svårt att förstå när man är 2 år...

Jag har lite julkort att visa igen =)
Har lite andra beställningar att ta tag i också så det blir lite annat så småningom...
Denna underbara nallestämpel har jag fått låna av TinaStina, visst är den underbart söt!




Det var allt för nu.
Nu ska jag ta en kopp te med honung, halsen börjar kännas öm... =(
Känns som förkylningen snurrar runt i familjen och den försvinner aldrig helt *skit*
Ha en underbar helg! Och lämna gärna en liten kommentar, blir ju sååå glad då =)
Kram kram




Inga kommentarer: