torsdag 5 juni 2008

Insekt som insekt ;)

Ibland blir det ju kaos i hjärnkontoret och då är det ju lätt att blanda ihop små kryp som bumblebee och cuttlebug *skratt* Vilket mina scappingpolare gärna påpekade igår kväll när vi pysslade =) Så nu har jag rättat till mitt fel. Alltid kul när man kan få bjuda på ett skratt!
Jättekul att pyssla igår kväll och det blev några kort, hade lite som jag inte hade hunnit fixa klart med mig så det blev tre stycken:

Detta blev jag mest nöjd med:
Krånglade en del med detta men det blev ju ok till slut:
Detta är det något som inte stämmer med, kan inte sätta fingret på det men det känns nog inte riktigt klart kanske... Tips mottages gärna!

Idag kommer Cissa hit och ska bo hos mig och Hugo i två nätter. P är på Sweden Rock. Det blir nog grillning ikväll och lite trädgårdsarbete i helgen. Cissa får väl kolla Hugo och jag jobba på så mycket jag nu orkar (ont i ryggen redan) Får se om man hinner med lite att överraska P med när han kommer hem... Spännande va! =)
Kommer såklart att dokumentera och berätta här sedan...
Ha dä gött i värmen!


1 kommentar:

MissMian sa...

Superfina kort du gör!!! Tack för kommentaren på min blogg! Hit kommer jag fler gånger.