måndag 2 juni 2008

Blommor, sol och doodlat...

Då har jag doodlat igen, började igår kväll och gjorde klart det nu när Hugo sover förmiddagslur =) Blev ganska nöjd, men det skulle ju ha blivit snyggare om jag hade en cuttlebug att stansa ut bokstäver med istället för att klippa ut dom för hand... Tar ju en himla tid också!
Embossade bokstäverna och sjöstjärnan för att få lite mer liv i det hela....


Förutom pyssel med papper så har jag ju en passion till och det är blommor i alla dess slag, att få plantera nu till sommaren och fixa =) Kan ju inte bli för mycket blommor (nästan) men man kan ju inte köpa hur mycket som helst... Här kommer lite smakprov på det jag hunnit med hittills:


Gillar myran (tänkte den kunde skrämma bort alla andra myror....)

Nu ska jag få lite ordning på mig själv innan Hugo vaknar, och ringa försäkringskassan igen... ringde för en stund sedan och fick plats 283 i kön... HA HA *helt sjukt*
Ska gå Salinge sedan och samla lite mer stenar till mina trädgårdsprojekt... =)
Ha en skön dag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt med blommorna! Jag längtar tills jag får tillbaka på skatten, då ska jag till Plantagen och shoppa loss! Har endast en tomatplanta på balkongen... stackars den, så ensam. Kan inte du ge mig receptet på pastasalladen? Snälla! Det lät så gott. Kram

Anna sa...

Stockholm var kanon! Visst saknade man lilla E men det gick bra.
Vilka söta kort du gjort och vad fint med blommorna!
Bilden på Hugo i lådan var ju kul oxå! Ha ha! Kram kram