tisdag 24 juni 2008

En väldigt bra rubrik...

Inte så lätt att komma på vad man ska ha som rubrik alltid... Har ju inget speciellt att skriva idag egentligen.
Så jag lägger ut två nya kort och en bild på Hugo.

Beställningskort:
Kort till kompisen Linda som älskar änglar, blev en kaninängel =) Kämpade med detta kort, men det blev tyvärr lite kladdigt av embossingen som släppte och... Tanken som räknas mest faktiskt ;)


Vår lilla prins!
Nu har jag gjort klart mina beställningsjobb, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta i tu med nu... Får väl försöka mig på en LO till Hugos album kanske =)
Ha de gott!
KRAM


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina
Kul att du hittade till min blogg. Har inte gått ut med det mer än på min hemsida.
Mmmmm.... det där med rubriker är inte alldeles lätt men det gör ju inget när man gör så fina kort som de här!
kram //mia, mixen