tisdag 27 april 2010

Solig ledig dag =) och ett nytt kort...

Tisdag, ledig, sol, pyssel ikväll med pinglorna... känns som en helt ok dag =)
Jag och Hugo ska bege oss och handla lite blommor till trädgården och sen ska det grävas och planteras och fikas i solen =)
Men tänkte uppdatera här lite snabbt innan...
Ännu ett kort med sweet pea stämpel, är helt kär i dessa stämplar... kul med lite annat.


Tänk att snart är det maj, då är det vår på riktigt...
Blir ett kort inlägg från mig idag för nu vill jag ut i solen...
Sköt om er och tack för titten! Lämna gärna ett spår innan du surfar vidare =)
KRAM


7 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ursyggt! Den stämpeln är såå snygg!! Ang. din fråga om min stämpel, japp den har jag, kul att jag kan få bistå med nåt ibland!! Skönt med ledig dag.....hoppas den blir underbar. Om det inte dyker upp nåt gällande barnen så kommer jag ikväll! Ses då! Kram kram

Anonym sa...

suuuper kalas fint.. kram från anonyma Maja

Suz sa...

Åh,så snyggt det kortet är! Underbara färger.
Jag tar med svamp och du kylväska!
Kram Suz

Ellis sa...

Vilket underbart kort, jag har äntligen hittat igen min såna stämplar, hade förvarat dom på ett väldigt smart ställe! =)
Kramar

Petra/Paradise sa...

Urfint kort!! Härligt med lila och de där stämplarna är verkligen jättefina!

Låter härligt med en ledig dag!!
Det vill jag också haaaaa!! *avis* ;)

Kraaaam

Mia sa...

Det verkar som du haft en härlig ledig dag idag. Jag håller tummarna för att det blir lika fint imorgon då jag är ledig.

Tussemaja sa...

Härliga färger på kortet. Kul att få se något annat är de "söta och puttinuttiga" stämpelmotiven :) Men visst gjorde du det kortet på Mixen's scrapträff?