tisdag 13 april 2010

Blå himmel och sol =)

Å vad skönt det är ute idag, sol och blå himmel *härligt*
Idag är det tisdag, vilket betyder pysselkväll med tjejligan, ser jag fram emot. Behöver få upp pysselandan lite, har ett beställningskort och lite annat.
På lördag är det pysselträff på Mixen i nyköping, pyssel heeela dagen! Längtar, ska bli så kul!

I söndags var Patriks släkt här och grattade mig i efterskott, så då passade vi på att gratta svenne i efterskott också =)
Han gillar katter, därav stämpelvalet... ville göra något lite annorlunda så det blev lite mindre format på kortet:

Här kommer en bild på mina älsklingar, dom kollar in min fina födelsedagspresent:

Hugo som läser tidningen:
Han hittade sin dagiskompis som har fyllt 3 år =)

Fick jättefina blommor när jag fyllde år:
Känns lite mer välkomnande att komma hem och mötas av detta än ett lager med snö, kottarna kommer ända från hammarö =)

Hugo tar sig en tupplur och jag ska fixa lite kaffe och sätta mig i solen en stund, sedan är det brödbak som gäller så tjejligan får lite fika ikväll.
Ha det gott i solen!
Kramelikram

6 kommentarer:

Mia sa...

Vilket fint kort du gjort!
Gillar verkligen bakgrundsblommorna & den fina blå färgen!!
Härliga vårbilder hos dig!! Ja verkligen skönt att det är på G i alla fall.
Kram//mia

Suz sa...

Vilket fint kort! Det gillar jag massor.Vilka roliga bilder på Hugo ,hans frisyr är så skön! Härligt att våren är här.Hade hunnit komma in men orken tog slut jädrar vad vi babbalade här ska jag säga.Jag kan ju faktiskt åka till dig när du är ledig och då kan jag få leka lite med Hugo också:)

Ellis sa...

Vilket fint kort du gjorde och snyggt papper! =)
Läcker frisyr på Hugo! =)
Hoppas allt är bra!
Kramar

Marie-Louise sa...

Fina bilder, man får verkligen vårkänslor! Gillar ditt kort massor, älskar den katten! Tack för lån av stämplar idag, hoppas jag kan få till nåt av dem också.....Kram kram!

Moa sa...

Fint kort. :)
Vill du ha fler besökare till din blogg? Gå in här: http://www.viraltrafik.se/?MoaIrene
:)

Therese Fredriksson sa...

Å brödet var såå gott!!!!
Mysigt arrangemang utanför dörren. Tänk vilken skillnad det gör!!
Kram