lördag 17 april 2010

Scrapträff på mixen

Idag har det varit pyssel hela dagen, från 09.30-18.00 på mixen. Det var supertrevligt, kul att få träffa så många pysslare =)
Det fanns två utmaningar att hoppa på om man ville, ett kort eller/och en LO... jag är ju inte så bra på det där med LO men gjorde ett kort efter en skiss och det skulle vara i samma färgskala.
Mitt kort blev såhär...


Och jag vann =) Bland alla dessa fina bidrag (saknas några =( )
Här kommer lite bilder på en massa skapande tjejer:




Längtar redan till nästa scrapträff som vi hoppas blir av i höst =)

Fick även till några fler kort, men dom får ni se en annan dag, nu är det tv-kväll som gäller.
Tack till alla för en kanontrevlig dag och till Mia på mixen som ordnat allt så bra!
Kramelikram!




11 kommentarer:

Mia sa...

Grattis till vinsten!

Anna sa...

Men vad kul! Grattis, vad duktig du är, men det visste jag ju redan =) Kram

Nina sa...

Tack själv för en trevlig dag. Synd bara att tiden går alldeles för fort :)
Kram

Nina sa...

Typsnittet är Marisa. En en mindre variant. Jag älskar det typsnittet. Har har beställt utstansat av en tjej för länge sen och använt det till massor med Lo´s.
Själv har jag ett stort Marisa UC.

Tussemaja sa...

Tack själv :) Alltid lika kul med scrapträffar... både stora och små. Ser fram emot nästa! Kram!

Marie-Louise sa...

Hallå tjejen! Tack själv för igår! Som sagt synd att vi inte fick plats i samma rum, men det blir ju fler tillfällen =)Håller med Nina om att tiden går alldeles fööör fort!! Ditt kort fick iaf min röst, du är väl värd att vinna!Kramiz!

Suz sa...

Underbart kort,älskar blomman och det andra också förstås. Tusen tack för igår det var jättemysigt vill snart att vi har stor träff igen.
varmaste kramen Suz

Petra/Paradise sa...

Vad roligt med pysselträff!
Det var superlänge sedan jag var på nåt sånt =(
Hoppas det blir av snart.
Men tror det blir till hösten :)

Kortet du vann med var superduperfint! Å jag känner igen pappret och klockorna ;)
STORT GRATTIS till vinsten! :D

MÅnga goa kramar

TinaStina sa...

Grattis till vinsten Nina! Kortet är helt fantastiskt och du var så värd att vinna. Gillar din finurliga blomma :)

Tack själv och jag längtar också till nästa träff. Då ska jag vara med hela dagen också.

Kram!

Anonym sa...

superduper fint.. nu har jag sett den live o då är den ännu finare. kram maja

LisaVeronica sa...

Vad kul att du kollade på mina sweet peas =) har mycket att lära och det är svårt när man bara har sig själv att bolla med! Vad läckert de kortet i inlägget me gråa nyanser var! alla andra peas var förstås också jätte fina! Tack för titten! =)