tisdag 11 augusti 2009

Uppdatering i bilder =)

Ja, nu blev det lång tid mellan uppdateringarna igen...
Men idag har jag börjat jobba så nu blir det väl lite mer ordning och reda i vardagen, så nu blir det kanske lite oftare igen ;)
Lite trött så det blir som rubriken antyder... mest bilder idag.

Ett par nya kort:


Kolmården:



Mysiga Söderköping:
En "liten" bulle går ju alltid ner:
Bada är kul, men man måste ju känna på vattnet innan:

På sista bilden har han precis fått sig ett par "foppatofflor" som var roliga att springa runt i...
Bloggas mer en annan dag!
Kram


7 kommentarer:

Mia sa...

jättefina kort, Nina!
Det ser också ut som om semestern har varit helt tillfredställande
Härliga bilder!!
kram // mia

Erica sa...

SUper fina kort och härliga bilder. Ser ut som semetern varit underbar och härlig. Alltid segt att börja jobba igen men rutinerna i vardage är ganska sköan att få tillbaka :)

Ha dte gott!
Kram Erica

Therése Ringström sa...

Härliga bilder och fina kort!! Visst är det skönt när vardagen kommer och allt blir som vanligt igen:0)

Tack för titten!!

Therése

Mia sa...

Vilka fina bilder på Hugo. Alvas kort var jättesött tycker jag.

Suz/Kortmaja sa...

Vilka härliga bilder! Bilden med Hugo naken i skor är underbart. Korten du gjort är jättefina ,du är så duktig på att färglagg o få ihop det.

Kram Suz

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Nina:) Nu var det ett bra tag sen hoppas du/ni har haft en jättefin semester:) Vad Hugo har blivet stor och vad gullig han är:) Nya korten är jättefina men favoritten blir klart det första för mig:) Ja nu har jag fått lite extra plats för mera pyssel saker faktiskt! Carolina fick jobb i Stockholm efter studenten hon började sitt nya jobb för ca två veckor sen. Hon har nu flyttat till Stockholm och jag är jätteglad för hennes skuld men ledsen för att jag inte får träffa henne varje dag som förut. Men så är livet dom måste få leva sina egna liv och jag är så stolt och glad för hennes skuld. Nu när hon har flyttat så kommer jag få mitt eget "pyssel rum" ska göra om Carolina sitt rum till gäst rum, pyssel rum till mig så nu du har jag mera plats :) Lycka till med att börja jobba igen och ha det så bra, kramis från lilla Inger:)

TinaStina sa...

Åh vilka härliga sommarbilder! Med såna i minnet blir regn och rusk lättare att stå ut med frampå höstkanten :)

Superfina kort också!

Hoppas vi ses på Mixen på scrapträffen!

Kram!