onsdag 19 augusti 2009

Snörvel...

Då har Hugo varit på dagis i en vecka och börjat på vecka nummer två, han snorar lite och jag har fått halsont och är förkyld... dessa dagisbaciller =)
Ledig två dagar nu så vi får hoppas det blir bra innan fredag när jag ska jobba igen. Lättare att jobba när man inte behöver springa och snyta sig hela tiden *ler*

Vi var ju hemma i Värmland i början på augusti och grattade min mamma som fyllde 70, såhär blev hennes kort. Bilden är på henne när hon konfirmerats:



Ett beställningskort:
I helgen som va var vi också i Värmland, denna gången var det dop av lilla söta Noah. Det var trevligt och Hugo tyckte det var kul med alla barn som var där =)
Igår var jag och pysslade lite med brudarna (blev bara jag och Gun, fast Maja kom en sväng och prata lite) så nu börjar pysselandan komma tillbaka lite efter semestern. Hoppas på fler brudar nästa vecka ;)
Nä, nu ska jag slänga mig i soffan en stund medans Hugo sover och kanske få sova lite jag med *gött*
Kramelikram!



6 kommentarer:

Line sa...

Det är som vanligt, bacillerna angriper direkt när barnen börjar förskolan igen =)
Fina kort!

Mia sa...

Det går snart över det där med förkylningarna, får vi hoppas. Tycker dina kort är jättefina! Speciellt det till din mamma. Hur vackert som helst!!
kram//mia

Anna sa...

Elias börjar också bli lite snuvig... En dop-bacill kanske. Ha ha! Det var jättekul att ni kom.
Gud va din mamma är lik sig på kortet!
Kram Anna

Erica sa...

Vilka underbara kort du gjort. Gillar hur du använt en bild på din mamma på korten. Blir verkligen mer personligt då.

Hoppas du hinner friskna till. Dagisbaciller usch... :)

Mia sa...

Det syns verkligen att det är din mamma. När man ser ungdomskort på sina föräldrar så inser man att man faktiskt är lite lika ändå.

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Nina:) Gillade ditt kort som du gjort till din mamma det var riktigt gulligt med kort av henne på:) Det andra kortet var coolt:) Tack för ditt grattis hos mig det uppskattas, sköt om dig och hoppas ni får vara friska! Kramis från lilla Inger:)