fredag 28 augusti 2009

Kors i taket...

men nu uppdaterar jag idag igen =)

Kom på att jag ju har ett kort till att visa (som jag blev jättenöjd med om man får säga det själv). Kortet fick Patriks mormor när hon fyllde år. Jag använde mig av en skiss som jag hittade hos Erica, kul att göra någon ny layout.. lätt att man fastnar i gamla vanor ju.


Idag är vi hemma och gör ingenting jag och Hugo... eller jo, jag tvättar lite och pysslar mellan varven... ska passa på att sätta mig nu när han somnat. Har lite pyssel att ta tag i...
Imorgon ska vi till svärmor och gratta henne på födelsedagen (som hon delar med Hugos 2-årsdag). Men Hugo firar vi nästa helg som sagt.
På kvällen får vi grillbesök, hoppas vi, om dom frisknat till från halsont och så...
Ha en skön helg!!!
Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jättefint, jag har MINUS i taket uppdaterar sälla, pysslar inget bara sitter och skriver dumam saker på min hundblogg, snacka om tragiskt liv.

Ha det bäst och trevlig helg

//Malin

Erica sa...

Ett jätte fint kort. Och korten i inlägget nedan var också hur finna som helst.

Tid är verkligen en brista vara. Jobba heltid, umgås med Linnea och och hålla ordning hemma skulle kunna ta alla tid man har. Men jag offrar lite städ hemma för pyssla är bra för själen, min i alla fall. Då orkar jag allt annnat också.

Ha en underbar helg.
Kramar Erica

Kattis sa...

Jättefint kort! Och visst är det ett superhärligt papper!! =) Älskar det =)
Ha en trevlig helg!

// Kattis

Alva & Axel sa...

Vi har också en ledig dag idag :) Vi får försöka ses någon dag framöver men vi har lite fullt upp på helgerna men vi kan väl höras och kolla kalendern någon kväll. Vi ses ju den 10_e september om inte tidigare. KRAM

Elin sa...

Grattishälsningar till Hugo på sin 2-årsdag från Lukas med föräldrar (polaren Alvas kusin)

Louise sa...

Grattis Hugo! Hurra hurra på din två-årsdag!
Kram från Louise med familj!

Anna sa...

Massa kramar till Hugo på din 2-årsdag! Kram Elias med familj

Vixen sa...

Verkligen superfint kort!