tisdag 2 december 2008

Frissan, lunchdate, kiropraktor´n och fika... =)

En ledig dag går fort!
Fick passa på att gå till frissan (inte klippt mig sen i april *skäms lite*). Så nu är jag rödhårig med lugg... kul med lite förändring. Efter det käkade jag lunch på stan med Cissa och lilla Alva. Sprang sedan till kiropraktorn och blev lite tillknäckt... är nog skönt om ett par dagar... =)
Handlade och åkte hem till mina grabbar. Fixade ordning lite hemma och sedan kom Hugos farmor och Svenne på fika. Hoppade över att åka och pyssla ikväll... kändes som jag hade fullt upp redan.
Det har varit en intensiv ledig dag och jag ser fram emot en ledig helg! Då ska jag passa på att ta det lugnt och umgås med grabbarna här hemma!

Ett julkort till har det blivit...



Har glittrat till det lite med hjälp av ögonskugga (i väntan på mina glimmerchalks) men det fick jag inte med så att det syns på bilden tyvärr...
Ha en bra vecka!
Kramar

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett fint kort, ögonskugga? Ha ha ha ha alla sätt är bra utom de dåliga.
//Malin

Anonym sa...

Ibland är det mycket som skall hinnas med på en ledig dag. Tur att man är kvinna så att man klarar av det *fniss.
Själva bedriver vi sjukstuga i allra högsta grad just nu. Ella är den som mår bäst. En frisk Ella idag som plötsligt blev som en helt annan unge än vad hon har varit dom senaste dagarna.
Hoppas på att bli frisk snart så att vi kan ses någon dag framöver. Ella måste ju få visa upp sina gå kunskaper ju.
//Kramelikram Lotta

Erica sa...

Ett fint kort blev det trots att man inte ser allt på fotot. Kul idé med ögonskuggan. Visst vill man hinna med allt på en ledig dag. Det är lätt att överplanera den. Men man får alltid ihop det tillslut :)
Ha en bra vecka
Kram Erica

Anonym sa...

Halloj!Superfint kort! Ögonskugga vems tokiga idé var det? Hehehe.
Kramar i massor ses på tisdag:0)

Mia sa...

Jag log när jag läste det du skrivit hos mig för jag gör likadant, följer din blogg med jämna mellanrum men skriver väldigt sällan. Ska också skärpa mig nu och bli bättre på detta.
Jag skulle behöva gå och klippa mig men eftersom jag nu kommit in i fasen där man tappar allt hår så känns det meningslöst att göra någonting. Jag får invänta att håret kommer igen tror jag.
:o)

www.mariante.se sa...

Tack för att du lämnade ett spår till så fina alster att beundra!
♥ ♥ ♥
Kram och jag önskar dej en kreativ dag
Hoppetossa

Anonym sa...

Du har fullt upp, kanonfint kort varför inte ögonskugga himla kul ide:)Kram från lilla Inger

Anonym sa...

Hej min vän!Oj vad längesen det var som jag tittade in hos dig/vad fin den "nya"sidan är!O vad fint kortet blev!Hoppas vi syns på tisdag/Kram Gun