tisdag 30 september 2008

GRATTIS ANNA & LOUISE!!!! =)

Igår fyllde Anna år (www.dorisfunderar.blogspot.com) och idag fyller Louise år (www.studerandemamma.blogg.se) GRATTIS till er båda! Hoppas födelsedagarna varit bra!
(gå gärna in till dom och säg grattis ;) )

Tiden går fort när man jobbar, och när man är hemma finns det ju alltid att göra såklart.. men tar mig tid att pyssla mellan varven. Här kommer två beställningskort som jag fått klara:



Ikväll ska jag försöka bli klar med det första julkortet för i år, känns lite konstigt att göra julkort redan men det säger väl bara *poff* så är det december!
Nu är det dags att ta tag i lunchen här...
Sköt om er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina kort! Jag ser ifram emot att få se julkorten:)Ha det så bra kram

Anonym sa...

Hej hej! Hoppas att allt är prima med er allihop nu. No more förkylning! :-)Har oxå börjat jobba ju och dagarna bara försvinner. Tror du vi hinner ses nåt? Kram

Anna sa...

Tack så mycket! Hörde allt din fina trudelutt i luren =)
Går Hugo nu eller? Kram kram

Anna sa...

Ha ha! Ja det var heltidsgåendet jag syftade på =) Kram