torsdag 2 oktober 2008

SNÖ * KLAPPAR * TOMTE

Ja, det är väl det som är jul =)
Mina första julkort för i år är klara, känns kul att göra julkort även om det bara är oktober faktiskt... Nästa projekt är ett beställningskort som ska vara orange och svart... får se hur det blir.

Suz (www.kortmaja.blogspot.com) var ju lite nyfiken på hur andra gör på insidan korten... så jag tänkte visa hur jag gjort på ett par. Väldigt enkelt, men något skoj iallafall...






Idén till det sista kortet har jag "stulit" från lady di (www.ladydiskapar.blogspot.com) hon gör superfina kort!
Mitt blev dock en aning enklare i stilen, men man måste ju variera sig lite =)
Imorgon ska jag och Hugo träffa Cissa och lilla Alva på stan och käka lunch, ska bli trevligt.
Kramelikram!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig Nina !!!
WOW vilka fina JULKORT du har gort KANON SNYGGA tyckte mycket om !!!
Du undrade över om jag hade små tomtenissar som hjälpte mig då jag har hunnit med en del pyssel. Skulle önska det men tyvärr så är det så att jag så himla svårt för att sova klarar inte ligga mer en ett par timmar tyvärr och istället för att jaga inbrotts tjuvar på natten så pysslar jag, ha ha ha
Ha en riktig trevlig dag /helg och hoppas vi ses nästa vecka på pyssel kväld kramis kramis från Inger