onsdag 21 oktober 2009

Sukkersötts skissutmaning #57

Igår kväll var det pyssel med tjejligan, alltid lika roligt... =) Blev sittandes och fick inte igång pysselandan och visste inte vad jag skulle göra när jag såg den här skissen som Marie-Louise höll på att göra ett kort efter... tyckte skissen var svår men bestämde mig för att prova till slut...
Så när jag ändå fick ett kort klart till denna utmaning hos Sukkersött så måste jag ju delta såklart =)



Min tolkning blev ganska slavisk efter skissen... Kul att göra kort efter skisser, det öppnar ju upp ett annat tänk. Bra att spara lite skisser att ta fram när man inte kommer på vad man ska göra...

Det gröna pappret har jag färglagt själv med hjälp av distresser och stämpel.


ÅÅÅÅÅ vad jag längtar till lördag, då ska jag och en kompis åka till Karlstad på kort och scrapmässa =) Ska bli SÅ kul. Och på kvällen ska vi passa på att gå ut och äta och dricka gott =)
Ha det gott!
Kramelikram


8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Men hallå va bra det blev!! Supersnyggt ju! Färgkombon är toppen! Min energi är lite låg just nu, därför jag åkte hem tidigt, men jag kommer igen! Ha det skoj på i helgen om vi inte hörs! Kram kram

Anna Maria Niia sa...

Härligt kort med mjuka fina färger!

Tack för att du deltar!

Anna sa...

Tänkte nästan att du skulle dit när jag såg att det var mässa. =) Får se om jag själv också tar en sväng. Inget bestämt än men man vet aldrig. Kram

Suz sa...

Vad fint kort! Roligt att du fick ihop ett till utmaningen.
Kram Suz

Annamax sa...

Välkommen hem:) Du ska inte komma förbi och hämta din bakelse?

Erica sa...

Vad fint det blev. En härlig tolkning på skissen. Och vad massa fina julkort du gjort. Måste ta tag i det igen.
Har märkt att det tar väldigt lång tid att ladda text och min nya halloween backgrund ibland.

Kramar Erica

Lena Katrine sa...

Nydelig kort- lekker løsning på skissen!
Takk for at du deltar - lykke til!

Klem, Lena Katrine

Petra/Paradise sa...

superfint kort du gjort efter skissen!!
Hoppas allt är bra med dej? =)
Får passa på å önska en trevlig helg!
STOR KRAM Petra