onsdag 7 oktober 2009

Julkort

Nu kan man tro att jag har fastnat helt i blå julkort, men jag har faktiskt ett som är i rosa och brunt klart också =) Sen kommer det i mer traditionella färger också...

Igår var det ju pyssel med brudarna och det var riktigt roligt, tror vi var lite trötta men vi skrattade mycket =)
Ikväll har jag varit ute och käkat med några kollegor, kul att komma ut en sväng och äta gott och babbla lite.

Här har jag gjort egen bakgrund med hjälp av distresser, stämpel och embossing... riktigt roligt så det blir fler framöver.





Blir ett snabbinlägg för nu är det dags att sova, ska ta mig en bloggrunda imorgon... för nu har jag lite läsning att ta igen känner jag =)
Vet ni förresten.. jag vann handstämplats skisstävling... *SÅ GLAD*
Sköt om er!
Kramar!

6 kommentarer:

Suz sa...

Åh,det är jättefint det kortet! Jag vet att det andra kortet du gjorde är jättefint det med;) Ha en skön dag !
Kram Suz

Mia sa...

Jättefint kort du gjort! Det där med bakgrunden verkar vara kul, måste prova.
Grattis till vinsten!
Kram//mia

TinaStina sa...

GRATTIS till vinsten! Kortet var jättefint så det var du verkligen värd!

Snyggt julkort! Gillar hjärtat i ramen bakom. Är det utstansat på något vis?

Kramar!

Marie-Louise sa...

Grattis grattis! Superkul! Jag gillar ditt julkort skarpt, såg ju det i tisdags. Känns bra att jag lyckats ta mig in på listan.... ;) ;)Hihihi kramizar!!

Erica sa...

Åh Grattis, det var inte konstigt för kortet ditt var jätte fint.

Jag tycker det är fint med julkort i andra färger också. Kan bli mkt rött och grönt ibland. Detta blev jätte fint!

Ha en bra helg!

Kramar erica

Åsa/asamia sa...

Grattis till vinsten!
Kortet är jättefint!