måndag 12 oktober 2009

Sjukling...

Är hemma från jobbet idag och försöker kurera mig, konstig förkylning som inte vill gå över... när jag trodde att det skulle bli bättre så kände jag mig plötsligt sämre nästa dag *suck*
Men, det hör väl till att man ska få sig en förkylning på höstkanten kanske.

Nog om det.
Helgen har varit lugn, skulle egentligen ha åkt till Karlstad men ville inte åka dit och smittas så jag stannade hemma. Hugo och jag har lekt och läst byggare bob =)

Har lite nya kort att visa:

Gillar den här stämpeln, men hade glömt att jag hade den =) Rosen har jag gjort själv (med hjälp av Tess och hennes blomstans)
Sen blev det ett julkort med egengjord bakgrund, ska montera lite nya stämplar och ge mig på fler bakgrunder... kul när man kan matcha med färgerna man målar motiven med.
Tack Suz för hjälpen med ansiktet =)


Nä, nu ska jag gå ut i köket och fixa mig en stor kopp te med honung =)
Ha en skön vecka!
Kramelikram


10 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Stackare...hoppas du kryar på dig snart! Det översta kortet är ju hur coolt som helst, och hur man gör en sån där ros får ni tejejr nog visa mig nån tisdag :) Kanonsnyggt! Har ju sett julkortet IRL, det belv jättebra och skönt att Tilda inte har gulsot längre.... =) Hare bra, kommer inte imorrn, men nästa tisdag satsar jag på ;) Kram kram

Suz sa...

Åh,så fina kort! Det är buskul med egna bakgrunder! Hoppas du orkar komma i morgon iaf .Krya nu! Kram Suz

Anna sa...

VIlket gulligt julkort! Kommer inte ihåg om jag tackat för korten vi fick vid födelsedagen men tack igen isåfall! =9
Hoppas du blir frisk snart och du är självklart välkommen med halsbandsbeställningar framöver! Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Tråkigt att höra att du är sjuk hoppas att du snart kryar på dig Nina:) Jag fick själv en förkylning som sedan gick på mina lungor så jag har haft hosta attacker som gör att man ja du kan tänka dig själv....Har kvar lite hosta fortfarande och är trött och sliten men bättre! Jag är ÖVERLYCKLIG över mitt nya pyssel rum jag bara myser och lovar att visa bilder sen:) I går blev nya hyller upp monterade också så nu fattas lite krokar och sen mitt nya pyssel skrivbord som Henrik snickrar åt mig:)Sen är jag redo att flytta in och stanna där ha ha ha:) Ska bli kul och se bilder på din pysselplats också alltid kul att se hur andra har det då får man nya idéer själv:) DET FANNS MYCKET FINA NYA KORT HÄR SEDAN SIST du jobbar på bra Nina:) Ha en riktig krya på dig bra dag, kramis från lilla Inger:)

Line sa...

Fina kort.
Krya på dig! Kram

Petra/Paradise sa...

SUperfina kort vännen!
Hoppas du blir bättre från förkylningen snart.
De brukar vara lite envisa ibland, förkylningarna alltså ;)
STOR KRAM Petra

Ellis sa...

Snygga kort, var kommer stämpeln ifrån som du har använt på översta kortet? =)
Kram

Erica sa...

Åhh, jätte fina kort. Rosen är bara så snygg.
Hoppas du mår bättre snart.

Kramar Erica

Ellis sa...

Tack för svaret, jag minns inte hur jag hamnade hos dig men har lagt till dig på bloglovin för att jag gillar dina kort! =)
Hoppas det är okej!
Kram Elenor

TinaStina sa...

Hoppas du känner dig bättre nu, de kan ju hänga i galet länge de där höstförkylningarna.

Jättefina kort Nina! Jag ÄLSKAR stämpeln med flickan och rosen. och rosen är bara så läcker. Hur fanken gör man en sån???

Kramar!