måndag 7 september 2009

Måndag...

Kors i taket, jag har gjort en LO... Började på ett album till Hugo och har kanske gjort 3 stycken precis när jag började scrappa, sen ramlade jag in på kort och sen var jag fast i kortvärlden =)
Nu provade jag igen och jag måste säga att jag tycker ju kort är både roligare och enklare.. måste öva lite mer för att bli nöjd med mina LO...

Den här texten är SÅ fin...
Svärmor fick detta kortet på sin födelsedag:


Måndag och jag har nattjobb framför mig... Det funkar det med, men jag föredrar att jobba dag då det är mer socialt.
Men idag ser jag och Hugo fram emot besök av Linda och Olle, ska bli trevligt tycker vi båda två =)
I helgen har mina föräldrar varit här och grattat Hugo, Svärmor med sambo och Hugos gammelmormor och gammelfarmor har också varit här och grattat. Alltid kul att träffa alla, och Hugo har fullt upp med alla sina nya saker =)
Sköt om er, och ha en bra vecka!
KRAM



5 kommentarer:

Suz/Kortmaja sa...

så bedårande,roligt att få se de fina i lite större format:) Tycker det är riktig ögongodis,LO:n är underbar ,lika så kortet så klart. Hälsa till Linda o Olle.
Kram Suz

Marie-Louise sa...

Hej!
Förstår vad du menar....det är svårt med LO:s det tycker jag med, fast egentligen borde man kunna tänka kort, fast i större format :) Tycker att du lyckats toppenbra i allafall! Superfint kort också, jag är helt kär i det motivet! Kram kram

Erica sa...

Jag tycker din LO är helt underbar. Du behöver verkligen inte öva mer.

Tycker själv det är jätte roligt med kort men jag upplever som du att det måste nog övas med LO´s

Ha det gott!
Kramar Erica

Anonym sa...

ååå, vad fina saker, kram

Jessica sa...

Jättesnygg LO Nina! I love tje röda skiten som kringlar sig!

Idag fick jag min Martha i posten och en kollega fick barn i natt, så det blir hem och producera hejbabykort för glatta livet...har dessutom siktet inställt på en cuttlebug, men måste dryfta med dig hur bra den är att ha. Kram i lass!