onsdag 9 september 2009

Inlägg nummer 200

Nu har jag jobbat två nätter och går på ingen på lördag kväll, ska bli skönt med lite lediga dagar... Imorgon har jag Me&I party och går och funderar på vad jag ska bjuda på då, men det löser sig =)

Har ett kort att visa iallafall... Försökte mig på att göra en egen variant på kantstansning, först har jag klippt med mönstersax och efter det har jag gått loss med håltagare... blev helt ok iallafall. Istället för att knyta ihop kortet har jag gjort en ögla på högra sidan som man bara trär igenom vänstra bandet genom så håller det ihop.

Denna Tilda som är så söt har jag lånat av Suz =)




Snart är det dags att ta tag i julkort också, har beställt lite nya julpapper... =) och lite annat skoj...
Snart ska jag visa vad jag hittat på de sista dagarna... köpt papperslera *kul* Och jag tackar min pysselvän Gun för att du väckte min nyfikenhet... =)
Kramelikram



8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Jättegulligt kort! Smart det där med hemgjord kantstans....det kommer jag nog testa! :) Kramkram!

Louise sa...

Jag ska ha "me and I" party i oktober... Kul. Nu kan jag ju köpa lite tjejkläder :)

Anna sa...

Jag hade Meandi i söndags ja! Shoppade en massa =) Det var Susanne Frykholm (nu mer Ståhlhandske) som höll i det. Kram

Gurkiss sa...

Jätte fint kort och super söt stämpel :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Lilla Pyssel Inger sa...

Å GRATTIS till inlägg nummer 200 och lycka till med dom nästa 200:) Tack för omtanken jag mår mycket bättre nu och har börjat komma i gång lite igen:) Super fint kort Nina du kan det med kort:) Ha en riktigt trevlig fredags kväll och helg. Kramis från lilla Inger:)

Erica sa...

Jätte fint och gulligt kort. Tycker du har lyckats jätte bra.

Du får ha en underbar helg.
Kram Erica

TinaStina sa...

Jättegulligt kort! Smart med att bara dra bandet genom öglan. Det måste jag testa.

Sen MÅSTE du fortsätta med LOs! Den blev ju jätte-jättefin! Stilren och enkel och så harmonisk!

Kramar!
Tina

Vixen sa...

Så sött kort. Du gör verkligen jättefina alster!