måndag 6 oktober 2008

Bröllopskort

Idag är jag ledig efter att ha jobbat i helgen, det är skönt! Hugo är snuvig igen så vi håller oss hemma och kryar på honom... Hoppas jag och Patrik klarar oss denna gången så vi får ett slut på förkylning här hemma snart...

Kom på att jag inte visat er detta kort som varit klart ett tag nu =)


Beställaren skulle ge bort ett presentkort, och det kan man rulla ihop och sätta såhär:



Imorgon är det dags för pyssel med tjejerna och det ska bli så skoj! Ser fram emot det varje gång, och nu var det två veckor sedan så då är det ju ännu roligare =)
Blir inget långt inlägg idag, men lämna gärna en kommentar när du är här ändå... jag bli så glad då!
Kram kram



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Nina !
Vad fint Bröllopskortet blev !!!
Jag vill jätte gärna åka med dig på pyssel kväld i morgon om det är ok ?
Hoppas lilla Hugo kryar på sig snart igen. Många hälsningar & kramar från lilla Inger

Anonym sa...

Halloba!!!

Ville bara tala om vad vi gjorde på babysimmet idag. Det nya för dagen var att dom skulle hålla sig i räcket på kanten själva och ta sig en bit med hhjälp av att flytta händerna. Kan säga att Ella släppte hela tiden, hon var jättetrött idag så det gick sisådär med badet idag. Fint kort du har gjort, håller på med ett till Sagas dop, det blir lila denna gång.
Ella hälsar att hugo ska bli frisk så att dom kan leka på onsdag (Öppna Förskolan).
Ha det gött.
Kram Lotta

Anonym sa...

Det här är ett riktigt riktigt fint och smart kort! Du är så duktig!