måndag 26 maj 2008

Oj oj oj....

Längesen jag uppdaterade nu såg jag...

Krossningen gick bra... det gjorde ju ont men det gick bra iallafall =) Så nu ska jag dit på torsdag igen och kolla så den är ordentligt krossad och är den det så börjar dom krossa dom andra två. Så jag får väl fortsätta med mina voltaren-suppar och alvedon och kissa i den där silen jag fick med mig... *skratt*
Har samlat några stenar nu så nu hoppar jag över silen, dom skickar iväg dom där stenarna till Usa på analys.

Nog om det! I helgen har jag varit i Karlstad och träffat lite kompisar och Hugo har fått umgås med mormor och morfar.

Ska uppdatera mer nästa gång med lite bilder också... men nu vet ni att jag lever iallafall ;)

Kramelikram!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack så mycket! Ja det behövs lite förnying på sidan ibland. Undrar bara hur man gör för att använda sig av något annat än dom stilmallarna som finns. Många har ju så fina sidor. Men då ska man nog vara lite tekniskt lagd...
Ja det är alltid kul att träffas. Vi får ta o planera in någon liten resa här framöver. Något önskemål? Du får tänka lite. Kram Anna