måndag 26 maj 2008

Kompensation...?

Tänkte kompensera att jag varit dålig med inlägg med att skriva ett till idag, det ni! =)
Det har varit en skön dag i solen, och Hugo sov typ 2 timmar i vagnen efter vår promenad förut... Passade bra så jag fick fixa lite matlådor och annat.

Imorgon ska jag på min sista pysselkväll för den här gången iallafall... lite sorgligt men jag kommer ju inte sluta pyssla för det.

Gjorde ett flask-kort för ett tag sedan, här kommer en bild:


Sen blev det en liten "kinamatsask" typ... förra kurskvällen. Blev sådär nöjd med den, hade ju kunna valt lite roligare papper och smyckning på den. Men det får bli bättre nästa gång, idén var ju kul iallafall. Passar ju bra om man ska ge bort något litet till någon... =)

Nä, nu ska jag passa på att sova jag med... Har väl en vaken och grötsugen Hugo vid 07-tiden.

KRAMELIKRAM!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Sista pysselkvällen...hm, Kommer att sakna er så! Du SKA vara nöjd. Den är jättefin och alla saker du gör!
Kram och ses i kväll Suz