torsdag 24 april 2008

Trött...

Nu är jag trött, men var ju tvungen att skriva några rader iallafall =)
Har varit på scrappingkväll eller vad man nu ska kalla det =) Kul är det iallafall och jag har ett kort som inte riktigt är klart med mig hem därifrån, ska måla lite först så ska jag lägga ut bild sedan.
Idag har jag och Hugo varit på bvc-träff och efter det gick jag och Lotta Salingerundan, vet inte hur långt det är men det är en rejäl promenad. Var jätteskönt och varmt.
Här kommer ett kort jag gjorde till en kille som fyllde 3 år:

Kortets framsida:
Kuvertet:
Och insida kort:

Egentligen behöver man väl inte dekorera insidan av korten, men jag gillar att försöka få till lite personligt till den som ska få det... =)
Sköt om er!
Kramelikram


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Du gör så fina och roliga kort. De har så härliga färger.
Ni är så duktiga och trevliga på kursen och jag längtar till nästa gång. Trevlig helg