lördag 19 april 2008

Korttillverkning =)

Har inte bloggat på ett tag, för jag har pysslat och gjort kort på kvällarna när Hugo somnat =)
Här får ni lite smakprov:

Patriks namnsdagskort, kuvertet:

Framsidan:

Insidan:

Svärmors namnsdagskort, framsida:

Insida:

Lilla Elias första namnsdag: Kuvert och framsida (skulle ha chalkat den blåa kanten också kom jag på för sent...)

Och baksidan: =)


Nu ska jag ta och göra ett litet pennställ/burk eller vad man vill ha den till... gjorde en i tisdags på kursen men har inte dekorerat den ännu så bilder kommer framöver.
Kramelikram på er!

2 kommentarer:

Anna sa...

Nä men....vilket sött namnsdagskort! Skulle det ha kommit på posten tro? Det har det inte gjort men det kanske kommer i morgon.... Duktig du är! Kramelikram

Therese Fredriksson sa...

Men... vilken fin nallestämpel... den tycker jag mig känna igen =) Kom ihåg vad Suz sa att hon hade sökt på så nu hittade jag din blogg. Lycka till med målningen av ballongbilden. Kram Tessan