tisdag 28 juni 2011

Bröllopskort igen och lite mer naglar =)

Hej hopp i sommarvärmen!
Idag har det ju varit supervarmt och det är fortfarande varmt, får se hur det går att sova... håller öppet så mycket det går... vill ju inte ha in en massa myggor heller. Har myggnät som ska fixas upp...
Sen sist så har jag fått ett beställningskort till ett brudpar klart, det blev såhär:
Här får ni en bild på mig och magen:
Har inte varit så pysslig senaste tiden, men har en del beställningar så det kommer mer kort framöver... men har pysslat lite med min andra hobby också... målat naglarna =) Här kommer lite mer exempel på det... Nu har jag väl inte så många nagelfantaster som är här och läser, men är det någon färg eller så du undrar över så fråga =)
Dom här imponerade på Alva (snart 3 år), kanske va det blomman hon gillade mest =)
Blir nog inte SÅ mycket pysslande över sommaren kan jag tänka mig, gör klart beställningar som jag har och sen får vi se hur lusten faller på...
Men, uppdateringar kommer framöver iallafall.
Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

Louise sa...

Gosig mage! Verkar pillrigt med naglarna, men du gillar ju pyssel.

Anonym sa...

sååååå fina kort naglar men det finaste är du =)
Kram anonyma maja