söndag 24 augusti 2008

Det ryms mycket färg i en roller!

Nu har Hugo sovit borta utan oss för första gången =)
Jag och Patrik var ute och käkade gott på krogen med Johnny och Therese igår och hade supertrevligt. Hugo var hos Farmor och Svenne och det hade gått jättebra. Skönt att veta att man kan lämna bort honom utan problem.

Vi passade på att måla andra omgången på första färgen i Hugos rum idag också innan vi hämtade Hugo. Så nu är det bara två lager grön färg, listmålning och montering av dom kvar... Sen ska jag måla garderobsdörrar och senare måla dit någon giraff eller två tror jag =)

Sen fyller ju Hugo ett år på fredag så nu vill vi få ordning på allt innan det, så vi kommer att ha fullt upp tror jag... Har dessutom en beställning kvar att göra, men den är påbörjad så det går nog ganska fort bara jag tar mig lite tid.

Här kommer ett beställningskort till en kille som gillar FBK, därav färgvalet...
Blev lite suddig bild.... men jag orkar inte göra om igen... =)

Ha det gott!

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad lyxigt med lite tid för er själva! Kul att det händer grejor med Hugos rum. Tänk att han blir ett redan lilla killen. Det betyder ju att min lilla oxå snart är det....gud va fort det går! Kram Anna

Anonym sa...

Härligt att det gick bra att lämna bort lilla Hugo :) Ska bli kul att se Hugos rum på fredag. Alva ser fram emot att få komma till Stigtomta för första gången ;) Hörs om tider mm, jag ringer i kväll eller i morgon.
Kram