torsdag 14 augusti 2008

AWARD =)

Jag har fått en award av Tess *jätteglad*
SÅ kul att få bekräftelse på bloggen och det man visar upp här =) Man blir lite stolt...

Jag tänker ge vidare denna award till samtliga i min blogglista, för dessa bloggar har jag koll på varje dag!

Så I love your blogs! =)



Har ju skaffat en räknare för att se hur många besökare jag har på bloggen, jättekul att se att det är så många som kikar in här varje dag! Det värmer! Vore kul om ni ville lämna en kommentar när ni är här och kikar jag blir superduperglad då! *kram*

Här kommer reglerna på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

Uppdatering med bilder på nya kort kommer inom kort *fniss* Har några färdiga som jag inte kan lägga ut riktigt ännu...

KRAMELIKRAM

3 kommentarer:

Anna sa...

Ah! Ja det får man ju tacka för!! =) Kram kram

Anonym sa...

Tusen tack vad glad jag blir! Ska skriva in det i bloggen snarast.
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Nina!

Tack snälla för AWARDèn blev Superglad!!! Du får den tillbaka av mig för precis som jag sa till Therese så gör Ni båda så mycket fint själva så det är du värd!!!!!
Under dagen i dag så kommer min blogg att updateras med en hel del nya saker bli jätteglad om du kollar in och om du lägger en kommentar så blir jag superglad.
Längtar till torsdag !!!!
Sköt om dig och ha det så bra, hälsningar och kramar från farmor Inger