tisdag 4 mars 2008

LightScrapping och bokfynd

Glömde ju berätta att jag fyndade första och andra mosbok när jag var i Karlstad... det är en pekbok för hungriga bebisar och en receptbok för hungriga bebisars föräldrar :)

Så nu tänkte jag bli en helylleduktig mamma som gör egen barnmat *ler* Nej, men det kan ju vara roligt att göra en del själv iallafall...

Sen kom pysselNina fram här i går kväll igen och jag "scrappade" lite, light kanske för jag har ju inte så mycket material, sen är jag ju nybörjare... men det blev bra tycker jag.

Har fotat med mobilen igen, som vanligt, och det blir ju inte så bra... suck! Måste bli bättre på det där med att ha ordning på kameran...

Här får ni lite bilder iallafall...







Imorgon hoppas jag att det kommer en reparatör och kollar på vår tvättmaskin, och hoppas det går att fixa för en billig peng så vi slipper köpa en ny... Sen får vi hoppas myrdosorna från Anticimex kommer snart också... trött på att jaga myror!

Ska ut och gå med Linda och Olle imorgon, sen får vi se om jag åker till stan en sväng och köper lite material för att göra dopinbjudningar... Bokat datum nu, men tiden är oklart, blir klart imorgon.


*****KRAMAS*****

1 kommentar:

Milla sa...

jäätte fina LO`s du gjort...:-) å va fint hem ni har...