torsdag 20 mars 2008

***** GLAD PÅSK *****

Pysselkvällen i tisdags var jättekul! Kände mig lite yr om vad jag skulle göra till en början, finns ju så mycket fint... Fina papper, söta stämplar mm mm
Tillslut bestämde jag mig, och här är resultatet...



Tycker det blev bra! Men är inte helt klar ännu... det kommer att bli två sidor till inuti, med bilder och text. Lägger ut bilder på det när det är klart =) Köpte ju lite nya papper och annat skojsigt så nu går jag och lurar på vad jag ska göra här näst... har en idé så ni får se när jag blir klar...

Idag ska jag och Hugo till stan och fika med föräldragruppen, ska bli skoj. Jag ska passa på att framkalla några kort till kortet ovan och inhandla lite annat jag behöver till det. I påsk åker vi till Värmland och hälsar på. Ska bli kul att träffa kusinerna och Hugos tremänningar!





GLAD PÅSK på er alla!





2 kommentarer:

Anna sa...

Åh så fint du pysslat! Sånna där stämplar är verkligen jättesöta. Får nog köpa lite sådana. Ha en bra påsk i Värmeland! =) Kram kram

Anonym sa...

Var inne o kikade en sväng, jättemysig blogg du har. Och härligt kort!! :)
Trevlig påsk!!