torsdag 4 november 2010

Veckans julkort och äntligen frisk igen =)

Nu har jag äntligen frisknat till ordentligt efter två förkylningar och även en släng av magsjuka, hoppas det är nog med sjukdommar för ett bra tag framöver nu!

Mellan förkylning och magsjuka han jag och Patrik med att få en trevlig kväll i fredags, då vi var på oktoberfest med Bifrostordern... va en jätterolig kväll!

Blir en snabbuppdatering idag så vi går rakt på korten jag tänkte visa. På det första har vi en av mina favoritstämplar som kommer från Hänglar, blå blommor till vänster har jag gjort av akvarellpapper och retroblommstansen, målat med distress. Blommorna nere till höger är en av Magnolias dies.


Som vanligt har jag inte lyckats fånga upp att vingar och julkula glittrar fint...

Sen blev det ett väldigt färgglatt kort för att vara jag =)

Passar på att redan nu önska er alla en underbar helg!
Kram kram



5 kommentarer:

Anna sa...

Bifrostordern....vad är det för sekt..? =) FIna kort! Hur gick det med försälningen? Kram

Liselotte Nordkvist sa...

Tack för en jätte trevlig pysselkväll igår (eller förrgår säger visst klockan såg jag)....det får vi göra flera gånger.

Ikväll har min syster varit hos mig och pysslat lite. Det är ju alltid roligt att pyssla ihop med någon/några.

Fin fina kort du gör.....=)

Kramelikram

Therese Fredriksson sa...

Skönt att du mår bra nu. Det borde räcka med skit för den här vintern nu. Tyvärr verkar det inte så på dagis hemma... :S
Superfina kort. Snögubben är jättesöt.
Kram

snojbi sa...

Underbara kort gör du.
Har suttit en stund och kikat på dem.
Saknar man insperation behöver man bara kika in här så vips är den tillbaka.
Gillar du utmaningar,
Jag har en trissutmaning tillsammans med onkis och Lisa-olsi.
Välkommen och kika in

Annamax sa...

Hmm... Om du var på fest, INNAN du fick magsjuka, är du säker på att det inte var en hederlig gammal baksmälla?;) Undrar också hur det gått med kortförsäljningen? Hoppas det gått bra!!

Anna