lördag 18 september 2010

Utmaning hos Mias Mix

Jag är lite småkonstig och gjorde ett julkort till Mias Mix färgutmaning som var i höstens färger rost och grönt =) Men valfritt alster var det ju och jag kände för julkort, och så fick det bli:



Här har vi en lugn och skön helg, mest hemmapyssel står på schemat. Stackars P är förkyld, men än så länge har jag och H klarat oss...
Imorgon är det väl dags att välja också, inte helt lätt att bestämma sig även om jag varit klar över åt vilket håll det lutar ganska länge.. det lovas ju så mycket nu innan valet så allt låter ju så himla bra =) Men, vi får väl se hur det låter längre fram när valet är avklarat...
Imorgon får ni se ett till julkort som är ett bidrag till Altheas Mix utmaning =)
Men, det tar vi imorgon...
Ha en fortsatt skön lördagkväll!
Kram kram

3 kommentarer:

Suz sa...

Hej på dig! Vilket fint kort,härliga höstfärger. Hoppas jag kommer igång snart igen,ska försöka orka komma på tisdag.

Varm kram Suz

Liselotte Nordkvist sa...

Julkort eller inte men fint var det i alla fall. Här hemma är födelsedagsbarnet trött efter helgens alla uppvaktingar.
Går och hoppas på att magsjukan som går på Ellas dagis inte biter på henne eller någon av oss andra heller för den delen.

Vi höres.
Kram kram

Mia sa...

Vilket fint kort du gjort!!
Roligt att du vill vara med på utmaningen!
Lycka till!//mia