onsdag 25 augusti 2010

Vart tog Augusti månad vägen då...

Nu är det ju snart September, vad fort det gick... På Söndag fyller Hugo 3 år! Stora pojken ju...
Vardagen rullar på och vi jobbar på och Hugo går på dagis som vanligt, och det funkar bra.

Pysselgänget har haft lite sommaruppehåll, men nu börjar inspirationen komma tillbaka och det kliar i våra pysselfingrar... så nu har vi setts två tisdagar igen, jättekul att komma igång igen med nya idéer och ny energi efter sommaren.
Förra veckan blev jag inspirerad av vad Tess skulle göra och blev lite övertalad och var ju tvungen att testa jag också =)
Kortet var till en kollega som fyllt år, det blev såhär:

Pappret har jag gjort av akvarellpapper som är infärgat med distressdynor, har sedan gått loss med stämplar och mer distressdyna och haft hjälp av en hjärtmall för att kunna stämpla utanför hjärtat och sedan lite i.. skrapat kanterna och använt stickles på dom.
Så har Patriks mormor fyllt år, vi var ute och käkade för att fira hennes dag och fick sedan fika hos Anneli och Svenne, trevligt =)
Såhär blev hennes kort:

Det var allt för denna gång.
Ha det gott!


4 kommentarer:

Nina sa...

Ja, var tog hela sommaren vägen känner jag. Hösten kom alldeles för fort :(

Vilken kul idé med kortet med stämplarna. Jättefint!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Nina:)
Tyvärr så har sommaren flugit i väg allt för fort har inte hunnit med det som jag ville!!!
Jättefina kort du har kommit i gång med pysslande ingen tvekan om det:)
Vad kul att du gillade barnvagnen, den var lite pillrig det var den men det var det värt:)
Kramar Inger

Ellis sa...

Vilka snygga kort du har gjort! =)
Kram

Erica sa...

Ja måste säga att det känns som hela sommaren bara försvann. Kan i och för sig bero på att jag väntat på Augsuti skall komma och vårán bebis =)

Härligt med pyssel kvällar. Måste vara jätte skoj att ha ett gäng som kan träffas så!

Jätte fina kort har du gjort. Super härliga.