onsdag 20 januari 2010

vab...

Hemma med Hugo som har feber och hostar, stackarn har inte sovit mycket inatt.. inte jag heller för den delen... Nu hoppas jag att han har somnat iallafall, så han hinner sova en stund innan vi ska till vårdcentralen och hoppas vi får något för hostan.

Igår var jag och pysslade med tjejligan, trevligt som vanligt och jag fick till ett helt kort... som jag ska visa en annan dag =)
För det här gjorde jag klart här om dagen:


Blir ett kort inlägg idag, har lite att göra här hemma... får ju passa på medans sjuklingen sover.
Kram kram


6 kommentarer:

Suz sa...

Jättefint kort! Tråkigt med sjukt barn...fast bra då blir det bonuspyssling när de går;)
Krya på sonen.

Kram Suz

Marie-Louise sa...

Tråkigt att Hugor är sjuk, hoppas han kryar på sig snart :-) Superfint kort oxå! Ps. mitt projekt blir nog klart ikväll, bloggar i morrn :-)

Marie-Louise sa...

Hugor, vem är det??? Sorry lite för klumpiga fingrar tror jag... Kram kram kram

Therese Fredriksson sa...

Jättefint och Ninigt kort =) Hoppas Hugo blir bättre snart. Melwin ska få gå till dagis i morgon för första gången på en månad. Kram

Petra/Paradise sa...

tack vännen för dina ord inne hos mej! ;)
jag vet ju om att storkok är att föredra..får försöka ta mej i kragen å börja laga mat någongång å då, passa på att göra MYCKET! ;)

Kortet är jättesött!
Den där stämpeln ligger färglagd å klar här hemma, men inte hunnit göra något kort med den än.

Stackars lillkillen som är sjuk. Hoppas han frisknar till snart!
kram Petra

Pappan sa...

Alva har inte blivit kallad för spruta heller.
Konstigt tyckte vi och de på BVC hade ingen förklaring när hon var på besiktning i tisdags. Man får helt enkelt bara sticka (ordvits?) till konsthallen och ta en spruta.