onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!!

Hoppas ni haft en trevlig julhelg med en massa god mat och fina klappar =)
Vi har haft det jättebra, och vi har hunnit med en sväng till Karlstad också.
Får försöka uppdatera lite bättre om det nästa inlägg, har haft ont i halsen sen julafton och igår fick jag en jourtid på vårdcentralen och jag hade visst halsfluss så nu äter jag antibiotika och det känns redan bättre *så skönt* Fattar inte att jag har stått ut så länge med jätteont i halsen =)

Idag visar jag ett beställningskort:


Och en fin vinterbild på Nyköpingshus:

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!
Kram kram
och tack för 2009 =)

8 kommentarer:

Alva & Axel sa...

Skönt att du fick tid igår :) Kul att ni kommer till oss imorgon! Kram

Marie-Louise sa...

Gott nytt år och krya på dig! Suuuperfint kort!! Kramen!

Ellis sa...

Gott nytt år och hoppas du piggnat till snart!
Kram

Liselotte Nordkvist sa...

Tråkigt med ont i halsen men bra med medicin. Hoppas att ni får en bra nyårsafton. Ella hälsar till Hugo.

Kram kram

Suz sa...

Gott Nytt År på dig!,nu måste du krya på dig och lämna alla baskelusker kvar 2009!Kortet är så fint underbara färger. Vi saknade dig i tisdags ,men hoppas du kan om 14 dagar.

kram Suz

Line sa...

Tråkigt med halsen men skönt att du fått medicin.
Gott Nytt År!
Kram

TinaStina sa...

Jättefint kort som vanligt! Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År! Och krya på dig ordentligt nu.

Kramen!

Therese Fredriksson sa...

Hej och Gott nytt År!!!!
Superfint kort du gjort. Alfabetet passar din stil, det är lite Nina över det =) Hoppas vi ses snart, var ju längesen nu.
Kraam