måndag 4 maj 2009

Måndag igen =)

Denna helgen har vi grillat må ni tro =) Både hemma och hos bekanta, det har varit en social och trevlig helg. Dessutom har vi hunnit med att både kratta löv och klippt gräs, till och med skurat golv. Känns skönt att ha hunnit med lite nyttigt också...
Pyssel har det inte blivit mycket av men jag har ett beställningskort att visa iallafall:

Hugo har fått dille på att gå runt och sjunga lilla snigel =) som han har lärt sig på dagis, blev lite imponerad när han sjöng "annars tar jag dig" eftersom jag inte hört så många ord i rad från honom... iallafall inte som hör ihop *ler*
Idag har vi varit på stan och käkat lunch med Patrik och då råkade vi gå in på en leksaksaffär... ??? och vips så hade visst Hugo fått en MakkaPakka docka som sjunger och låter när man trycker den på magen =)
Visst är han söt!
Ska se om Hugo somnat och gå ut och få lite sol på mig isåfall, ska jobba natt så det kan ju vara skönt att ta vara på lite sol när man är ledig på dagen...
Kram kram


6 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Konfirmationskortet är jättefint, gillar de där stämplarna massor de är liksom både coola och söta samtidigt :)Ha det så bra! Kram

Erica sa...

Vilket härligt och fint konfirmationskort du gjort. Tycker stämpen är super söt och användbar till mkt. Passar jätte bra till dette kortet.
Ha det gott!
Kram Erica

Anonym sa...

Hittade precis till Din blogg, som är jättefin.
Jättefina kort Du har gjort.
Linda
Titta gärna in på min blogg: www.nogg.se/liajmor där jag skriver om allt och inget och försöker lägga ut det jag scrappar.

TinaStina sa...

Jättegulligt konfirmationskort! Härliga färger och stämpeln är supergullig.

MakkaPakka-docka??? Den var ny för mig, men så är mina barn stora också. Lite synd för den var jättesöt och jag har ingen att köpa den till :(

Kramar!

Suz/kortmaja sa...

Kortet är jätefint!Ja det kommer nya grejer hela tiden,när tjejerna var små var det bara My little pony för hela slanten! Ha det bra kram Suz

Erica sa...

Jag hittade stämpeln i denn engelska webbshopen. Där finns alla Butterfly stämplarna. Av någon konstig anledning blir frakten billigare där med.
Kram Erica