tisdag 10 mars 2009

Pysselkväll

Nyss hemkommen från vår veckliga pysselkväll =) Lika roligt som alltid, och jag har blivit helsåld på distresser!! Så kul, och nu väntar jag 10 färger påväg hem på posten *glad*
Hoppas dom kommer snart så mina vänner får ha sina i fred ;)

Blir inget långt inlägg idag, är trött efter att ha börjat 07 två dagar i streck... börjar 08 imorgon så det är ju skönt.

Blev ett kort klart ikväll.. målade mest motiv (med distresser)

Den fina stämpeln kommer från Sugar Nellie.
Ha en skön fortsatt vecka!
Skrivs snart igen... KRAM


4 kommentarer:

Alva & Axel sa...

Vad är distesser? ;)

Anonym sa...

Jättefint som alltid. Idag kom Magnolias vårpaket, jag blev faktiskt glatt överraskad.

//Malin

Erica sa...

LIka vackert kort som alltid. Blir så avis på er pyssel kvällar. Förstår om du har kul.
Kramar Erica

Anonym sa...

Så fint kortet blev! Synd att jag inte fick se det färdigt på riktigt,men så är det när man måste åka tidigt! Kram